Sekcje contentowe i blog firmowy

Content to obecnie jeden z najważniejszych czynników decydujących o Twojej widoczności w internecie. Dobrze prowadzona sekcja contentowa lub blog firmowy nie tylko poprawi Twoje pozycje w Google, ale także pomoże rozwiązać problemy potencjalnych klientów.

Liderzy eCommerce od dawna inwestują w rozwój sekcji contentowych

Treści (mogą to być artykuły, eBooki, infografiki, podcasty, prezentacje czy filmy) opublikowane w sekcji contentowej lub na blogu firmowym pozwolą dotrzeć do konsumentów znajdujących się na różnych etapach ścieżki zakupowej. Niektórzy z nich jeszcze nie zdają sobie sprawy ze swoich potrzeb, inni zastanawiają się nad wyborem konkretnego rozwiązania, jeszcze inni szukają konkretnego produktu lub potrzebują wsparcia pozakupowego.

Na każdym z tych etapów Ty i Twoja marka możecie być blisko potencjalnego klienta. Jak wskazują badania, konsument jest w stanie zapłacić za produkt lub usługę więcej, jeśli czuje się otoczony opieką sprzedającego. Stworzenie sekcji contentowej lub prowadzenie bloga firmowego to pierwszy krok wykonany w kierunku pełnego zadowolenia Twoich obecnych i przyszłych klientów.

Wraz z naszymi Klientami przebyliśmy już kilka takich podróży. Jeśli nie wiesz, jak stworzyć sekcję lub jak prowadzić bloga – napisz do nas. Z chęcią Ci pomożemy!

 

Sekcje contentowe w liczbach:

Wzrost organicznych wejść w sekcji porad i inspiracji na stronie Castorama.pl w przeciągu 4 lat o ponad 61 000%.

Wygenerowanie ruchu organicznego na blogu perfumerii Tagomago od 0 do ponad 41 000 wizyt miesięcznie w przeciągu pół roku.

 

Sekcja contetowa, prowadzona według strategii Content Solutions, w zaskakująco krótkim czasie przyniosła wzrost ruchu organicznego, na którym nam zależało a liczba nowych użytkowników stale rośnie. Zaangażowany i śledzący trendy w branży beauty zespół redakcyjny dba, by treści odpowiadały na potrzeby czytelników i edukowały ich na temat asortymentu, jednoczenie zwiększając świadomość marki Tagomago. A co najważniejsze – nasz blog bezpośrednio wpływa na sprzedaż, natywnie zachęcając do zakupów w sklepie internetowym.

Jakub Gierasiumiuk, CEO Tagomago

 

Prowadzimy lub prowadziliśmy sekcje contentowe i blogi dla takich klientów, jak Castorama, Euro RTV AGD, Tagomago, Elements, ING Navidom czy NN Investments.

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies