Sekcje contentowe i blog firmowy

Content to obecnie jeden z najważniejszych czynników decydujących o Twojej widoczności w internecie. Dobrze prowadzona sekcja contentowa lub blog firmowy nie tylko poprawi Twoje pozycje w Google, ale także pomoże rozwiązać problemy potencjalnych klientów.

Liderzy eCommerce od dawna inwestują w rozwój sekcji contentowych

Treści (mogą to być artykuły, eBooki, infografiki, podcasty, prezentacje czy filmy) opublikowane w sekcji contentowej lub na blogu firmowym pozwolą dotrzeć do konsumentów znajdujących się na różnych etapach ścieżki zakupowej. Niektórzy z nich jeszcze nie zdają sobie sprawy ze swoich potrzeb, inni zastanawiają się nad wyborem konkretnego rozwiązania, jeszcze inni szukają konkretnego produktu lub potrzebują wsparcia pozakupowego.

Na każdym z tych etapów Ty i Twoja marka możecie być blisko potencjalnego klienta. Jak wskazują badania, konsument jest w stanie zapłacić za produkt lub usługę więcej, jeśli czuje się otoczony opieką sprzedającego. Stworzenie sekcji contentowej lub prowadzenie bloga firmowego to pierwszy krok wykonany w kierunku pełnego zadowolenia Twoich obecnych i przyszłych klientów.

Wraz z naszymi Klientami przebyliśmy już kilka takich podróży. Jeśli nie wiesz, jak stworzyć sekcję lub jak prowadzić bloga – napisz do nas. Z chęcią Ci pomożemy!

 

Sekcje contentowe w liczbach:

Wzrost organicznych wejść w sekcji porad i inspiracji na stronie Castorama.pl w przeciągu 4 lat o ponad 61 000%.

Wygenerowanie ruchu organicznego na blogu perfumerii Tagomago od 0 do ponad 41 000 wizyt miesięcznie w przeciągu pół roku.

 

Sekcja contetowa, prowadzona według strategii Content Solutions, w zaskakująco krótkim czasie przyniosła wzrost ruchu organicznego, na którym nam zależało a liczba nowych użytkowników stale rośnie. Zaangażowany i śledzący trendy w branży beauty zespół redakcyjny dba, by treści odpowiadały na potrzeby czytelników i edukowały ich na temat asortymentu, jednoczenie zwiększając świadomość marki Tagomago. A co najważniejsze – nasz blog bezpośrednio wpływa na sprzedaż, natywnie zachęcając do zakupów w sklepie internetowym.

Jakub Gierasiumiuk, CEO Tagomago

 

Prowadzimy lub prowadziliśmy sekcje contentowe i blogi dla takich klientów, jak Castorama, Euro RTV AGD, Tagomago, Elements, ING Navidom czy NN Investments.

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close