Sekcje contentowe i blog firmowy
Content to obecnie jeden z najważniejszych czynników decydujących o Twojej widoczności w internecie. Dobrze prowadzona sekcja contentowa lub blog firmowy nie tylko poprawi Twoje pozycje w Google, ale także pomoże rozwiązać problemy potencjalnych klientów.
Liderzy eCommerce od dawna inwestują w rozwój sekcji contentowych
Treści (mogą to być artykuły, eBooki, infografiki, podcasty, prezentacje czy filmy) opublikowane w sekcji contentowej lub na blogu firmowym pozwolą dotrzeć do konsumentów znajdujących się na różnych etapach ścieżki zakupowej. Niektórzy z nich jeszcze nie zdają sobie sprawy ze swoich potrzeb, inni zastanawiają się nad wyborem konkretnego rozwiązania, jeszcze inni szukają konkretnego produktu lub potrzebują wsparcia pozakupowego.
Na każdym z tych etapów Ty i Twoja marka możecie być blisko potencjalnego klienta. Jak wskazują badania, konsument jest w stanie zapłacić za produkt lub usługę więcej, jeśli czuje się otoczony opieką sprzedającego. Stworzenie sekcji contentowej lub prowadzenie bloga firmowego to pierwszy krok wykonany w kierunku pełnego zadowolenia Twoich obecnych i przyszłych klientów.
Wraz z naszymi Klientami przebyliśmy już kilka takich podróży. Jeśli nie wiesz, jak stworzyć sekcję lub jak prowadzić bloga – napisz do nas. Z chęcią Ci pomożemy!
Sekcje contentowe w liczbach:
Wzrost organicznych wejść w sekcji porad i inspiracji na stronie Castorama.pl w przeciągu 4 lat o ponad 61 000%.
Wygenerowanie ruchu organicznego na blogu perfumerii Tagomago od 0 do ponad 41 000 wizyt miesięcznie w przeciągu pół roku.
Sekcja contetowa, prowadzona według strategii Content Solutions, w zaskakująco krótkim czasie przyniosła wzrost ruchu organicznego, na którym nam zależało – a liczba nowych użytkowników stale rośnie. Zaangażowany i śledzący trendy w branży beauty zespół redakcyjny dba, by treści odpowiadały na potrzeby czytelników i edukowały ich na temat asortymentu, jednoczenie zwiększając świadomość marki Tagomago. A co najważniejsze – nasz blog bezpośrednio wpływa na sprzedaż, natywnie zachęcając do zakupów w sklepie internetowym.
Jakub Gierasiumiuk, CEO Tagomago
Prowadzimy lub prowadziliśmy sekcje contentowe i blogi dla takich klientów, jak Castorama, Euro RTV AGD, Tagomago, Elements, ING Navidom czy NN Investments.