Sekcje contentowe

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak dzięki jednemu działaniu zwiększyć widoczność swojej strony w Google, a przy okazji opiekować się potencjalnym i obecnym klientem na każdym etapie jego ścieżki zakupowej? Jest sposób, aby osiągnąć te dwa główne cele realizując jeden projekt – tworząc na swojej stronie sekcję contentową.

Pomagaj swoim klientom dzięki sekcji conetntowej

Sekcja contentowa przybiera różne formy – raz jest to kategoria wewnątrz dużego sklepu internetowego, innym razem blog tematyczny w domenie eCommerce. Nie miejsce jest jednak najważniejsze a skuteczność sekcji contentowych.

Dzięki sekcji contentowej możesz zmienić styl komunikacji, otworzyć markę na tematy ważne z punktu widzenia konsumenta, edukować, doradzać, rozwiewać wątpliwości oraz otoczyć klienta opieką posprzedażową. To jednak tylko kilka z najważniejszych zalet związanych z prowadzeniem sekcji contentowej.

Każdy kolejny artykuł dodany do sekcji, pod warunkiem, że jest unikalny oraz użyteczny dla odbiorcy, stanowi wartościową podstronę dla robotów Google. Im więcej takich podstron zaindeksują roboty, tym większą widoczność ma cała domena. Ponadto dzięki temu działaniu zwiększasz widoczność swojej strony nie tylko o zapytania związane bezpośrednio z Twoim biznesem, ale także na frazy z tzw. „długiego ogona”.

Codziennie dbamy – np. budując kalendarze wydawnicze, optymalizując i redagując już opublikowane treści czy też analizując przepływ użytkowników przez całą witrynę – aby sekcje contentowe naszych klientów stale realizowały swoje cele.

Nie musisz nam wierzyć na słowo. Mówią za nas rezultaty, które osiągamy:

Wzrost organicznych wejść w sekcji porad i inspiracji na stronie Castorama.pl w przeciągu 4 lat o ponad 61 000%.

Wygenerowanie ruchu organicznego na blogu perfumerii Tagomago od 0 do ponad 41 000 wizyt miesięcznie w przeciągu pół roku.

 

CASE STUDY – budowa bloga firmowego od podstaw

CASE STUDY – przykład artykułu opublikowanego w sekcji contentowej i jego wpływu na sekcję (artykuł został opublikowany w sekcji contentowej sklepu Castorama.pl i otrzymał nagrodę Złote Piórko 2016 w kategorii Publikacja dla klientów – artykuły wspierające markę)

Artykuł – 7 powodów, dla których budujemy sekcje contentowe – 3 x case study

 

Jeśli chcesz się z nami skontaktować w celu rozmowy o Twojej sekcji contentowej – skorzystaj z formularza pod spodem. Czekamy na Twój sygnał!

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close