Sekcje contentowe

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak dzięki jednemu działaniu zwiększyć widoczność swojej strony w Google, a przy okazji opiekować się potencjalnym i obecnym klientem na każdym etapie jego ścieżki zakupowej? Jest sposób, aby osiągnąć te dwa główne cele realizując jeden projekt – tworząc na swojej stronie sekcję contentową.

Pomagaj swoim klientom dzięki sekcji conetntowej

Sekcja contentowa przybiera różne formy – raz jest to kategoria wewnątrz dużego sklepu internetowego, innym razem blog tematyczny w domenie eCommerce. Nie miejsce jest jednak najważniejsze a skuteczność sekcji contentowych.

Dzięki sekcji contentowej możesz zmienić styl komunikacji, otworzyć markę na tematy ważne z punktu widzenia konsumenta, edukować, doradzać, rozwiewać wątpliwości oraz otoczyć klienta opieką posprzedażową. To jednak tylko kilka z najważniejszych zalet związanych z prowadzeniem sekcji contentowej.

Każdy kolejny artykuł dodany do sekcji, pod warunkiem, że jest unikalny oraz użyteczny dla odbiorcy, stanowi wartościową podstronę dla robotów Google. Im więcej takich podstron zaindeksują roboty, tym większą widoczność ma cała domena. Ponadto dzięki temu działaniu zwiększasz widoczność swojej strony nie tylko o zapytania związane bezpośrednio z Twoim biznesem, ale także na frazy z tzw. „długiego ogona”.

Codziennie dbamy – np. budując kalendarze wydawnicze, optymalizując i redagując już opublikowane treści czy też analizując przepływ użytkowników przez całą witrynę – aby sekcje contentowe naszych klientów stale realizowały swoje cele.

Nie musisz nam wierzyć na słowo. Mówią za nas rezultaty, które osiągamy:

Wzrost organicznych wejść w sekcji porad i inspiracji na stronie Castorama.pl w przeciągu 4 lat o ponad 61 000%.

Wygenerowanie ruchu organicznego na blogu perfumerii Tagomago od 0 do ponad 41 000 wizyt miesięcznie w przeciągu pół roku.

 

CASE STUDY – budowa bloga firmowego od podstaw

CASE STUDY – przykład artykułu opublikowanego w sekcji contentowej i jego wpływu na sekcję (artykuł został opublikowany w sekcji contentowej sklepu Castorama.pl i otrzymał nagrodę Złote Piórko 2016 w kategorii Publikacja dla klientów – artykuły wspierające markę)

Artykuł – 7 powodów, dla których budujemy sekcje contentowe – 3 x case study

 

Jeśli chcesz się z nami skontaktować w celu rozmowy o Twojej sekcji contentowej – skorzystaj z formularza pod spodem. Czekamy na Twój sygnał!

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies