Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to szereg działań, których celem jest przede wszystkim sprawienie, by witryna pojawiała się wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania na konkretne zapytania użytkowników i generowała ruch (wizyty). Na jej pozycję ma wpływ mnóstwo czynników, ale najważniejszymi są: analiza słów kluczowych, publikowanie pożądanych i wartościowych dla użytkowników treści – content marketing, optymalizacja witryny (SEO), zewnętrzne linki kierujące i pozytywne sygnały wysyłane przez użytkowników.

Dzięki pozycjonowaniu, tylko w ostatnim roku zwiększyliśmy ruch w serwisach naszych klientów o minimum 70% w porównaniu do ruchu sprzed rozpoczęcia współpracy. Zobacz, jak to robimy:

 

Dlaczego warto?

  • Zwiększenie widoczności i ruchu w witrynie
    Pojawiasz się coraz wyżej w wyszukiwarkach - również na bardziej precyzyjne zapytania (longtail). Użytkownicy znacznie chętniej klikają w linki z początkowych wyników wyszukiwania. Czyli wysoko uplasowana witryna, widoczna na właściwe frazy, to większy ruch w witrynie. Ponadto działania linkbuildingowe zapewniają cenny ruch przychodzący z innych stron.
  • Pozyskiwanie klientów
    Ale ruch na stronie to nie wszystko. Liczy się jego jakość. Nasze strategie skupiają się na dostarczeniu wartościowego ruchu - od osób realnie zainteresowanych daną ofertą i treściami. Dzięki temu masz znacznie większe szanse zamienić takich użytkowników w swoich nowych klientów!
  • Zdobycie przewagi konkurencyjnej
    Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania to nie tylko większa widoczność, ale i rozpoznawalność marki oraz jej oferty. Tak możesz zdobyć przewagę nad swoją konkurencją!

    Sprawdź, jak zrobiliśmy to dla Castoramy
  • Długofalowy efekt
    Pozycjonowanie to proces - wymaga czasu, stałych analiz i reagowania na zmiany algorytmów oraz zachowania użytkowników. Ale bieżące dbanie o optymalizację witryny i wdrażanie pozostałych elementów strategii, nie naruszając przy tym jakościowych wytycznych Google (WhiteHat SEO), przynosi długofalowe efekty.
  • Dodatkowa wiedza dla rozwoju firmy
    Przeprowadzane przez specjalistę SEO analizy i audyty dadzą Ci nową wiedzę na temat zachowań i preferencji Twoich potencjalnych klientów. Na przykład, dzięki naszym wskazówkom, jeden ze sklepów internetowych poszerzył asortyment o nowe produkty, które, jak się okazało, są poszukiwane, a dotąd były niedostępne na polskim rynku. To cenna biznesowa informacja. Prawda?
case study wzrost ruchu organicznego
case study 60% więcej wyświetleń artykułów
case study 241 tys dodatkowych sesji do e-sklepu
strategie contentowe
Jak nasz Klient, Castorama, prześcignął swojego największego konkurenta, zyskując przewagę w Google?

Jak pracujemy?

Komu zapewniamy większy ruch i widoczność?

Zobacz wybrane branże, dla których wdrażaliśmy strategie SEO i content marketingowe.

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies