Real time Penguin – małe podsumowanie

Kilka informacji o nowym Penguinie oraz tym dlaczego „brak kontroli nad linkami jest fatalnym pomysłem„, który może zatrzymać i zniszczyć działania SEO. Czym jest i za co odpowiada algorytm Google Real time Penguin? Mówiąc najprościej, Google Penguin...

7 kroków do dobrego long-formu

Jakość jest ważniejsza niż ilość – to wiadomo w marketingu treści, odkąd roboty Google’a odmówiły preclom pierwszych miejsc w wyszukiwarkach. Teraz osoby tworzące content mają inne dylematy. Czy jest sens tworzyć long-form, gdy pokutuje pogląd, że nikt w...

Nowa Koncepcja SEO – co to oznacza?

Od dawna już wiadomo, że content marketingu nie wolno utożsamiać ze słabymi tekstami po złotówce za 1000 znaków. Teraz specjaliści SEO starają się, by działania pod ogólną nazwą „SEO” były realizowane na wielu płaszczyznach i niosły ze sobą coś więcej niż tradycyjne...

Długość Meta Title i Meta Description w 2014

Google każdego roku zmienia parametry wyświetlania poszczególnych wyników w SERPach. Najczęściej zmieniają się wartości marginesów, ale również i długość meta title czy meta description, które są wyświetlane w wynikach wyszukiwania jako tytuł i opis strony. W tym roku...
Strona 1 z 41234

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close