Od 01.02.2020 Content Solution jest częścią adCookie. Sprawdź co teraz możemy dla Ciebie zrobić.

Na czym polega pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to szereg działań, których celem jest przede wszystkim sprawienie, by witryna pojawiała się wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania na konkretne zapytania użytkowników i generowała ruch (wizyty). Na jej pozycję ma wpływ mnóstwo czynników, ale najważniejszymi są: analiza słów kluczowych, publikowanie pożądanych i wartościowych dla użytkowników treści – content marketing, optymalizacja witryny (SEO), zewnętrzne linki kierujące i pozytywne sygnały wysyłane przez użytkowników.

Dzięki pozycjonowaniu, tylko w ostatnim roku zwiększyliśmy ruch w serwisach naszych klientów o minimum 70% w porównaniu do ruchu sprzed rozpoczęcia współpracy. Zobacz, jak to robimy:

 

Dlaczego warto?

  • Zwiększenie widoczności i ruchu w witrynie
    Pojawiasz się coraz wyżej w wyszukiwarkach - również na bardziej precyzyjne zapytania (longtail). Użytkownicy znacznie chętniej klikają w linki z początkowych wyników wyszukiwania. Czyli wysoko uplasowana witryna, widoczna na właściwe frazy, to większy ruch w witrynie. Ponadto działania linkbuildingowe zapewniają cenny ruch przychodzący z innych stron.
  • Pozyskiwanie klientów
    Ale ruch na stronie to nie wszystko. Liczy się jego jakość. Nasze strategie skupiają się na dostarczeniu wartościowego ruchu - od osób realnie zainteresowanych daną ofertą i treściami. Dzięki temu masz znacznie większe szanse zamienić takich użytkowników w swoich nowych klientów!
  • Zdobycie przewagi konkurencyjnej
    Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania to nie tylko większa widoczność, ale i rozpoznawalność marki oraz jej oferty. Tak możesz zdobyć przewagę nad swoją konkurencją!

    Sprawdź, jak zrobiliśmy to dla Castoramy
  • Długofalowy efekt
    Pozycjonowanie to proces - wymaga czasu, stałych analiz i reagowania na zmiany algorytmów oraz zachowania użytkowników. Ale bieżące dbanie o optymalizację witryny i wdrażanie pozostałych elementów strategii, nie naruszając przy tym jakościowych wytycznych Google (WhiteHat SEO), przynosi długofalowe efekty.
  • Dodatkowa wiedza dla rozwoju firmy
    Przeprowadzane przez specjalistę SEO analizy i audyty dadzą Ci nową wiedzę na temat zachowań i preferencji Twoich potencjalnych klientów. Na przykład, dzięki naszym wskazówkom, jeden ze sklepów internetowych poszerzył asortyment o nowe produkty, które, jak się okazało, są poszukiwane, a dotąd były niedostępne na polskim rynku. To cenna biznesowa informacja. Prawda?
case study wzrost ruchu organicznego
case study 60% więcej wyświetleń artykułów
case study 241 tys dodatkowych sesji do e-sklepu
strategie contentowe
Jak nasz Klient, Castorama, prześcignął swojego największego konkurenta, zyskując przewagę w Google?

Jak pracujemy?

Komu zapewniamy większy ruch i widoczność?

Zobacz wybrane branże, dla których wdrażaliśmy strategie SEO i content marketingowe.

CONTENT SOLUTIONS

WROCŁAW

biuro@adcookie.pl

ADRES:

ul. Ruska 37/38

50-079 Wrocław

Od 01.02.2020 Content Solution jest częścią adCookie. Sprawdź co teraz możemy dla Ciebie zrobić.

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Przejdź do adCookie

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies