Komunikacja w social media

Media społecznościowe to potężne narzędzie marketingowe. Grzechem jest więc nie korzystać z możliwości, jakie dają marce.

Dzięki odpowiedniemu wyborowi miejsca komunikacji i prowadzeniu jej spójnie z założoną strategią, możesz zbudować pozycję i pozytywne relacje z odbiorcami. A w konsekwencji przekonać ich do zapoznania się z Twoją ofertą.

W ramach opieki nad marką w social media tworzymy strategie, przygotowujemy kreacje, prowadzimy komunikację i działania reklamowe w wybranych kanałach.

Dlaczego warto?

  • Obecność tam, gdzie potencjalni klienci
    Wybór platform social media jest spory – od największych, jak na przykład Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Snapchat po te mniejsze, ale zdobywające coraz większą popularność (np. TikTok, Qute).
    Najważniejsze, że niemal każda marka znajdzie wśród nich miejsce, w którym spotka przedstawicieli swojej grupy docelowej. A możliwość bezpośredniej, swobodnej interakcji z nimi jest dla każdego biznesu bardzo cenna.
  • Social selling
    Media społecznościowe, mimo że same w sobie nie zostały powołane do bezpośredniej sprzedaży, mogą ją skutecznie wspierać. Social selling to nie reklama – sprzedaż poprzez komunikację na swoich profilach to pozytywny skutek zbudowania wizerunku eksperta i prowadzenia bieżącej, spójnej komunikacji z odbiorcami.
  • Reklama
    Te najbardziej popularne kanały stale rozwijają swoje systemy reklamowe, oferują nowe formaty reklam, ułatwiają dotarcie do sprecyzowanych grup odbiorców, wspomagają analizę skuteczności prowadzonych działań.
    Dzięki temu możesz przetestować jeszcze więcej płatnych rozwiązań i znaleźć te, które dla Twojego biznesu będą najskuteczniejsze.
  • Wiedza o klientach
    Aktywność w mediach społecznościowych pozwala pozyskać niezwykle cenne informacje na temat swoich (potencjalnych) klientów. Uważny i stały dialog z nimi oraz analizowanie statystyk i skuteczności reklam pomocne jest w poznawaniu ich oczekiwań, stosunku do marki czy zachowań zakupowych. Tę wiedzę wykorzystuje się do tworzenia kolejnych skutecznych kampanii marketingowych (zobacz, jak).
strategie social media
Który kanał social media będzie odpowiedni dla Twojej marki? Gdzie znajdziesz klientów?

Co jest istotne dla skuteczności działań w social media?

Dla kogo pracowaliśmy?

Specjalizujemy się przede wszystkim w komunikacji i doradztwie social media dla serwisów internetowych oraz e-sklepów.

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies