Strategia eCommerce

Wydatki na zakupy w sieci rosną z roku na rok. Na koniec 2017 rynek eCommerce w Polsce wart był już ok. 9 miliardów dolarów i przy zachowaniu obecnego 8 proc. wzrostu (YoY) do 2021 roku szacowana wartość zakupów wzrośnie do 13 miliardów dolarów (~45 miliardów złotych). Oznacza to, że o tego samego konsumenta walczy coraz więcej sklepów internetowych. Tym bardziej istotna staje się przemyślana i dedykowana strategia działań w eCommerce.

 

 

eCommerce w liczbach

 

8% wzrost wydatków w sieci w Polsce z roku na roku
13 milionów klientów (i drugie tyle potencjalnych)

 

eCommerce nie jest już tylko wisienką na torcie. To cały tort.

– Jean Paul-Ago, CEO L’Oreal

 

eCommerce w Content Solutions

Zakupy w sieci, czyli eCommerce lub handel elektroniczny to już powszechna praktyka połowy Polaków. Jeśli przyjrzeć się ścieżce zakupowej oraz jej wielowątkowości to szybko okazuje się, że internet zaczyna odgrywać większą rolę niż retail w procesie decyzyjnym i samym procesie zakupowym.

Nasze podejście do eCommerce jest holistycznie. Mamy świadomość, że pojedyncze narzędzia działają doraźnie. Chcąc uzyskać maksymalnie najlepsze i trwałe wyniki w sklepie, w pierwszym kroku powinieneś rozważyć wykorzystanie synergii pomiędzy SEO i content marketingiem, jako absolutnego minimum. W dalszej kolejności, po osiągnięciu pierwszych satysfakcjonujących efektów, możesz myśleć o rozszerzaniu działań i użyciu np. content bota naszego autorstwa. Konkurencja nie śpi!

Jeśli chcesz poznać szczegóły dot. potencjalnej współpracy albo produktu jakim jest content bot, napisz do nas

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies