Strategia eCommerce

Wydatki na zakupy w sieci rosną z roku na rok. Na koniec 2017 rynek eCommerce w Polsce wart był już ok. 9 miliardów dolarów i przy zachowaniu obecnego 8 proc. wzrostu (YoY) do 2021 roku szacowana wartość zakupów wzrośnie do 13 miliardów dolarów (~45 miliardów złotych). Oznacza to, że o tego samego konsumenta walczy coraz więcej sklepów internetowych. Tym bardziej istotna staje się przemyślana i dedykowana strategia działań w eCommerce.

 

 

eCommerce w liczbach

 

8% wzrost wydatków w sieci w Polsce z roku na roku
13 milionów klientów (i drugie tyle potencjalnych)

 

eCommerce nie jest już tylko wisienką na torcie. To cały tort.

– Jean Paul-Ago, CEO L’Oreal

 

eCommerce w Content Solutions

Zakupy w sieci, czyli eCommerce lub handel elektroniczny to już powszechna praktyka połowy Polaków. Jeśli przyjrzeć się ścieżce zakupowej oraz jej wielowątkowości to szybko okazuje się, że internet zaczyna odgrywać większą rolę niż retail w procesie decyzyjnym i samym procesie zakupowym.

Nasze podejście do eCommerce jest holistycznie. Mamy świadomość, że pojedyncze narzędzia działają doraźnie. Chcąc uzyskać maksymalnie najlepsze i trwałe wyniki w sklepie, w pierwszym kroku powinieneś rozważyć wykorzystanie synergii pomiędzy SEO i content marketingiem, jako absolutnego minimum. W dalszej kolejności, po osiągnięciu pierwszych satysfakcjonujących efektów, możesz myśleć o rozszerzaniu działań i użyciu np. content bota naszego autorstwa. Konkurencja nie śpi!

Jeśli chcesz poznać szczegóły dot. potencjalnej współpracy albo produktu jakim jest content bot, napisz do nas

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close