Strategia i komunikacja social media

Dlaczego warto zadbać o widoczność w Social Media 

Media społecznościowe dają ogromne możliwości promowania produktów i usług. Trzeba je jednak umieć wykorzystać. Podstawą jest stworzenie i wdrożenie strategii opartej na zbadanych potrzebach grupy docelowej.  Dotyczy to nie tylko w branży e-commerce, ale również wielu innych obszarów działalności. Tworzenie wizerunku marki w internecie to suma wielu zmiennych, które finalnie tworzą jakość i bezpośrednio przekładają się na popularność oraz chęć skorzystania z jej usług, co więcej – lojalność klientów.

Prowadzenie komunikacji w social media zbliża markę do odbiorcy, zapewniając obydwu stronom ciągły kontakt, dlatego wykwalifikowana obsługa klienta to obecnie podstawa biznesu. Liczy się nie tylko jakość, ale też czas reakcji, a także umiejętne dopasowanie rozwiązania do problemu, z którym zwraca się klient. Coraz więcej firm przenosi dziś customer service właśnie do mediów społecznościowych, a nierzadko powierzając to zadanie sztucznej inteligencji w postaci chat botów.

Media społecznościowe to także, a w niektórych przypadkach przede wszystkim, główny kanał dystrybucji treści. Odpowiednio dobierając charakter kanału społecznościowego do danej usługi lub produktu, docieramy do osób zainteresowanych ofertą firmy. Dzięki prowadzeniu profili w serwisach w takich jak Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, czy Instagram jesteśmy w stanie dotrzeć np. z artykułami na temat produktu do odbiorców, którzy będą najlepiej konwertować na cele biznesowe.

 

Media społecznościowe są o ludziach, nie o biznesach. Daj ludziom wartość, a odwdzięczą Ci się.

Matt Goulart, digital marketing executive

 

Daje to wartościową wiedzę o tym, na które słowa kluczowe rankuje Twoja witryna i dlaczego oraz jak poszerzyć swoje dotychczasowe działania, by zakres słów kluczowych będących w TOP 3 i TOP 10 był większy. Dowiesz się też, czy i jakie błędy popełniasz, nie wykorzystując potencjału poszczególnych grup słów kluczowych.

 

W czym możemy pomóc w zakresie Social Media?

 

  • Szczegółowa analiza dotychczasowych działań
  • Analiza działań konkurencji
  • Opracowanie unikatowej strategii komunikacji w social media
  • Wartościowy content
  • Wysoka jakość wizualna treści (visual content)
  • Tworzenie, wzmacnianie i utrzymywanie relacji klient – firma (customer relations)
  • Monitorowanie jakości komunikacji w social media oraz benchmarkowanie konkurencji
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki
  • Reklama i optymalizacja (social ads)
  • Współpraca zespołu ekspertów
  • Obsługa klienta (customer service)
  • Performance marketing w social media (generowanie leadów)

 

Tworzyliśmy i z sukcesem angażowaliśmy społeczności dla takich klientów, jak RTV Euro AGD, Iglotex, Elements, Perfumeria.pl, Erif, Tagomago.pl.  

Potrzebujesz wycenę działań social media? Wyślij nam brief na kontakt@contentsolutions.pl

NEWSLETTER

Świeża porcja aktualności

ZAPISZ MNIE!


Zobacz, jak jeszcze możemy Ci pomóc

w budowaniu wizerunku w sieci

 

STRATEGIA
SEO

STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA

SEKCJE CONTENTOWE BLOG FIRMOWY

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close