Strategia i komunikacja social media

Dlaczego warto zadbać o widoczność w Social Media 

Media społecznościowe dają ogromne możliwości promowania produktów i usług. Trzeba je jednak umieć wykorzystać. Podstawą jest stworzenie i wdrożenie strategii opartej na zbadanych potrzebach grupy docelowej.  Dotyczy to nie tylko w branży e-commerce, ale również wielu innych obszarów działalności. Tworzenie wizerunku marki w internecie to suma wielu zmiennych, które finalnie tworzą jakość i bezpośrednio przekładają się na popularność oraz chęć skorzystania z jej usług, co więcej – lojalność klientów.

Prowadzenie komunikacji w social media zbliża markę do odbiorcy, zapewniając obydwu stronom ciągły kontakt, dlatego wykwalifikowana obsługa klienta to obecnie podstawa biznesu. Liczy się nie tylko jakość, ale też czas reakcji, a także umiejętne dopasowanie rozwiązania do problemu, z którym zwraca się klient. Coraz więcej firm przenosi dziś customer service właśnie do mediów społecznościowych, a nierzadko powierzając to zadanie sztucznej inteligencji w postaci chat botów.

Media społecznościowe to także, a w niektórych przypadkach przede wszystkim, główny kanał dystrybucji treści. Odpowiednio dobierając charakter kanału społecznościowego do danej usługi lub produktu, docieramy do osób zainteresowanych ofertą firmy. Dzięki prowadzeniu profili w serwisach w takich jak Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+, czy Instagram jesteśmy w stanie dotrzeć np. z artykułami na temat produktu do odbiorców, którzy będą najlepiej konwertować na cele biznesowe.

 

Media społecznościowe są o ludziach, nie o biznesach. Daj ludziom wartość, a odwdzięczą Ci się.

Matt Goulart, digital marketing executive

 

Daje to wartościową wiedzę o tym, na które słowa kluczowe rankuje Twoja witryna i dlaczego oraz jak poszerzyć swoje dotychczasowe działania, by zakres słów kluczowych będących w TOP 3 i TOP 10 był większy. Dowiesz się też, czy i jakie błędy popełniasz, nie wykorzystując potencjału poszczególnych grup słów kluczowych.

 

W czym możemy pomóc w zakresie Social Media?

 

  • Szczegółowa analiza dotychczasowych działań
  • Analiza działań konkurencji
  • Opracowanie unikatowej strategii komunikacji w social media
  • Wartościowy content
  • Wysoka jakość wizualna treści (visual content)
  • Tworzenie, wzmacnianie i utrzymywanie relacji klient – firma (customer relations)
  • Monitorowanie jakości komunikacji w social media oraz benchmarkowanie konkurencji
  • Budowanie pozytywnego wizerunku marki
  • Reklama i optymalizacja (social ads)
  • Współpraca zespołu ekspertów
  • Obsługa klienta (customer service)
  • Performance marketing w social media (generowanie leadów)

 

Tworzyliśmy i z sukcesem angażowaliśmy społeczności dla takich klientów, jak RTV Euro AGD, Iglotex, Elements, Perfumeria.pl, Erif, Tagomago.pl.  

Potrzebujesz wycenę działań social media? Wyślij nam brief na kontakt@contentsolutions.pl


Zobacz, jak jeszcze możemy Ci pomóc

w budowaniu wizerunku w sieci

 

STRATEGIA
SEO

SEO

STRATEGIA CONTENT MARKETINGOWA

SEKCJE CONTENTOWE BLOG FIRMOWY

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies