Marzec – pożegnaliśmy zimę (przynajmniej teoretycznie) i długi świąteczny weekend. W międzyczasie śledziliśmy to, co w branży piszczy, i jak co miesiąc przygotowaliśmy dla Was nasze subiektywne zestawienie publikacji wartych uwagi. Nie ma na co czekać, zaczynamy!

polak-510-492x472Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne – opublikowane na admonkey.pl

„Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne” to raport od upday Polska. Powstał na podstawie badania mającego na celu zapoznanie się z nawykami związanymi z konsumowaniem treści informacyjnych przez Polaków. O tym, o jakiej porze czytamy wiadomości, co interesuje nas najbardziej i jakie kanały informacyjne preferujemy, dowiecie się z raportu. Przy okazji sprawdzicie, jakimi typami konsumentów wiadomości jesteście.

Google Analytics 360 Suite – innowacyjne narzędzie dla marketerów – odnalezione na admonkey.pl

Google Analytics 360 Suite – cóż to takiego? Nowe narzędzie, które, integrując dane z różnych źródeł, przedstawi, jak przebiega proces zakupowy w sieci – od momentu wyszukania produktu do chwili sfinalizowania transakcji – to oczywiście duży skrót. W konsekwencji marketerzy będą potrafili stworzyć kampanię dopasowaną do potrzeb klientów – oddzielając interesujące ziarno od omijanych przez potencjalnych klientów szerokim łukiem marketingowych plew.

Selfie z konkubentem, event za pieniążki – opublikowane na admonkey.pl

Tytuł tego wpisu mógłby równie dobrze brzmieć: Zajebiste selfie, konkubina psycholożka albo Plażing z dizajnerem, hejt na event. Jak się okazuje, wszystkie te słowa znalazły się na liście laureatów w plebiscycie „Słowa, które chcemy zapomnieć”. Sprawdźcie, jakie inne wyrazy zawiera zestawienie. Który językowy nowotwór chętnie byście do niego dorzucili?

Untitled-design-492x472Jak prowadzić firmowego bloga – dziesięć praktycznych porad dla content marketingowca – opublikowano na admonkey.pl

Świat marketingu to przestrzeń, w której sukces odniosą tylko najlepsi, najwytrwalsi – ci, którzy oferują najwięcej contentu w contencie. Jednym ze sposobów na osiągnięcie marketingowych wyżyn jest prowadzenie firmowego bloga. Nie jest to jednak tak proste, jak się wydaje – znaczenie mają tutaj najdrobniejsze szczegóły, łącznie z regularnym publikowaniem nowych treści, odpowiedziami na reakcje czytelników czy… efektywnym zorganizowaniem sobie pracy. W artykule znajdziecie 10 zasad, których przestrzeganie tchnie w Waszego bloga nowe życie.

phpThumb_generated_thumbnailjpgKorzyści z art brandinguodnalezione na brief.pl

Sztuka i reklama – dwa obszary, które na pozór niewiele ze sobą łączy. Na pozór. W praktyce sztuka jest jednak niezbędnym elementem pozwalającym na współtworzenie wizerunku marki, czego dowodami są sukcesy, jakie osiągnęli BMW, Prada, Dutsche Bank, a na rodzimym rynku Hestia czy PKN Orlen. Art-brandingowe działania wymienionych marek zostały szerzej omówione w prezentowanym tekście.

phpThumb_generated_thumbnailjpgE-mail marketing ?w e-commerce (infografika)artykuł ze strony brief.pl

Jaką rolę e-mail marketing spełnia w e-commerce? Informacje na ten temat znajdziemy w infografice, odzwierciedlającej dane zebrane na całym świecie przez optivo. Zawiera ona też opinie badanych dotyczącego tego, jakie newslettery są dla nich naprawdę interesujące. Korzystasz z e-mail marketingu? Ta infografika jest dla Ciebie!

59266_-c-marco2811---fotoliaJak skonstruować newsletter, który nie trafi do spamu? – znaleziono na interaktywnie.com

I jeszcze o e-mail marketingu. Co robić, a czego się wystrzegać, by tworzony w pocie czoła newsletter nie trafił u odbiorcy do kosza? Ponieważ narzędzie to ma się znakomicie, warto korzystać z dobrych wskazówek. Oprócz powyższego artykułu warto zauważyć proces ewolucji, jakiej podlega od początku istnienia ta forma komunikacji. Krótko o tym przeczytacie tutaj.

Untitled-design-492x472Stan marketingu B2B: marketing automation to nie wszystkoopublikowano na brief.pl

Raport podzielono na dwie części. Jedna z nich poświęcona jest content marketingowi, a druga tzw. generowaniu leadów. Pierwszy z nich jest już popularnie wykorzystywany przez wiele firm, jednak jak wygląda w praktyce? Jeśli chodzi z kolei o generowanie leadów – jedni to robią, inni nie, a jeszcze inni… cóż, sami nie wiedzą. Przeczytajcie raport o stanie rodzimego marketingu B2B i sami wyciągnijcie wnioski.

560x315-4-typy4 typy kampanii SEO – znalezione na sprawny marketing.pl

Kampanie SEO mają różne twarze, tak samo, jak rożne są planowane do osiągnięcia cele. W artykule opisane zostały 4 z nich, uznane przez Autora za najczęściej spotykane w przypadku pozycjonowania w Google. Znajdziemy tutaj krótki ich opis wraz ze wskazaniem na kluczowe elementy – nie można przecież zapomnieć, że kampanie SEO zawsze powinny być uszyte na miarę indywidualnych przypadków.

59183_trueffelpix---fotoliaInteligentny Google, niemrawy Microsoft i koniec SEO, jakie znamy – opublikowano na interaktywnie.com

Czy na rynku przeglądarek ktoś może jeszcze zagrozić potentatowi z G na początku nazwy? Niewiele na to wskazuje, ale wiatr zmian powiewa od Zachodu – warto zwrócić uwagę na to, co dzieje się z rynkiem mobile w USA. Także i my – Polacy – mamy swoją specyfikę. Tak już mamy, że blokujemy reklamy 🙂 Co sprawia, że chętniej korzystamy z narzędzi, które gwarantują nam brak reklam w pakiecie. Przynajmniej na razie. I jeszcze coś – korzystasz z Binga = jesteś koneserem!

59223_-c-boygostockphoto---fotoliaMężczyźni wydają w internecie blisko 60% więcej niż kobiety – opublikowano na interaktywnie.com

Kto po wejściu do internetu rusza na zakupy? Tym razem panowie przodem. Wydają więcej, kupują częściej, a już starsi panowie… sprawiają wrażenie, że dla nich nie liczą się pieniądze. Ale tylko i wyłącznie wtedy, kiedy spełnione są określone warunki bezpiecznej i natychmiastowej transakcji. Artykuł nie obfituje w dużą ilość treści, ale podane w nim dane powinny dać do myślenia nie tylko osobom odpowiedzialnym za wzrost sprzedaży.

30010Polski konsument ewoluuje. Jeśli go zrozumiesz, zwiększysz sprzedaż – odnalezione na marketing-news.pl

Ewoluują nie tylko newslettery, ale także i ludzie 🙂 a konkretnie zmianie ulegają ich zachowania w czasie kupowania. Mówi o tym przygotowany przez agencję Open Research raport „Shopper`s Perspective 2016”, z którego dowiemy się między innymi o tym, kiedy działa na klienta reklama, które miejsca odwiedza jako konsument, ile CZASU przeznacza na zakupy i czy wizja niskich cen nieodwołalnie przesłania dbałość o jakość kupowanego produktu. Zapoznajcie się z fragmentem raportu i jego podsumowaniem.

mobile_gsm-693x255Chwila dla Twojej marki w nie swoim smartfonie – znalezione na marketerplus.pl

Czym jest czas? Pytał (nieretorycznie) Tomasz Mann. I ciekawe, co napisałby w odpowiedzi w 2016 roku, kiedy wykształciło się przywiązanie do smartfona z jego specyfiką mikrochwil (micromoments) spędzanych sam na sam z nim. Bardzo sam na sam (dlatego ważną cechą jest wodoodporność urządzenia). Korzystanie z filtrów (Be there, be useful, be quick) jawi się jako źródło inspiracji w poszukiwaniu nowych dróg dotarcia do klienta oferty mobile.

145709637962783400_Content Marketing i SEO dla dużych firm – case study! – opublikowane na whitepress.pl

Nic o nas bez nas – Łukasz Trześniewski opisuje i wyjaśnia zawiłe meandry naszej pracy. Na załączonych ilustracjach widoczne są wzrosty notowań, ale też spadki (nieliczne). Case study z konkretnymi danymi nie zdarza się tak często, żeby nie wspomnieć o tym artykule. Aha – to nie my pisaliśmy komentarze pod tekstem 🙂

DSCF6352blog„TXT ME”: książka, której żywot nie kończy się w chwili jej przeczytania – publikacja na blogu mediafeed.pl

Zbliżając się do końca, warto poruszyć temat książki, o której wspomina Adam Przeździęk. Choć Autor wpisu sam jej jeszcze nie przeczytał, to jednak zdołał nas zainteresować. TXT.ME autorstwa znanej persony w świecie marketingu, jaką jest B. Bonin Bough, to pozycja traktująca o urządzeniach mobilnych i ich wpływie na nasze życie. I co w tym niezwykłego, zapytacie? Dowiecie się z artykułu. Przy okazji, czy już obił Wam się o uszy najnowszy trend w postaci powrotu do analogowości?

29959„TrendBook 2016” Natalii Hatalskiej. Temat przewodni: człowiek – marketing-news.pl

Nie zapominajmy też o Natalii Hatalskiej, czyli Autorce nowego TrendBooka! Najnowszy raport poświęcony jest człowiekowi i temu, jak zapatruje się na nowe technologie. Sprawdźcie, jakie trendy zostały w nim opisane i jakie wnioski płyną z przeprowadzonego badania. Do następnego razu!

Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak rozpoznawanie użytkownika po powrocie do naszej witryny i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne.

Google analytics

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Google Analytics.

Facebook pixel

Zgadzam się na korzystanie przez serwis contentsolutions.pl narzędzia Facebook tracking pixel.

Zmień ustawienia cookies