Marzec – pożegnaliśmy zimę (przynajmniej teoretycznie) i długi świąteczny weekend. W międzyczasie śledziliśmy to, co w branży piszczy, i jak co miesiąc przygotowaliśmy dla Was nasze subiektywne zestawienie publikacji wartych uwagi. Nie ma na co czekać, zaczynamy!

polak-510-492x472Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne – opublikowane na admonkey.pl

„Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne” to raport od upday Polska. Powstał na podstawie badania mającego na celu zapoznanie się z nawykami związanymi z konsumowaniem treści informacyjnych przez Polaków. O tym, o jakiej porze czytamy wiadomości, co interesuje nas najbardziej i jakie kanały informacyjne preferujemy, dowiecie się z raportu. Przy okazji sprawdzicie, jakimi typami konsumentów wiadomości jesteście.

Google Analytics 360 Suite – innowacyjne narzędzie dla marketerów – odnalezione na admonkey.pl

Google Analytics 360 Suite – cóż to takiego? Nowe narzędzie, które, integrując dane z różnych źródeł, przedstawi, jak przebiega proces zakupowy w sieci – od momentu wyszukania produktu do chwili sfinalizowania transakcji – to oczywiście duży skrót. W konsekwencji marketerzy będą potrafili stworzyć kampanię dopasowaną do potrzeb klientów – oddzielając interesujące ziarno od omijanych przez potencjalnych klientów szerokim łukiem marketingowych plew.

Selfie z konkubentem, event za pieniążki – opublikowane na admonkey.pl

Tytuł tego wpisu mógłby równie dobrze brzmieć: Zajebiste selfie, konkubina psycholożka albo Plażing z dizajnerem, hejt na event. Jak się okazuje, wszystkie te słowa znalazły się na liście laureatów w plebiscycie „Słowa, które chcemy zapomnieć”. Sprawdźcie, jakie inne wyrazy zawiera zestawienie. Który językowy nowotwór chętnie byście do niego dorzucili?

Untitled-design-492x472Jak prowadzić firmowego bloga – dziesięć praktycznych porad dla content marketingowca – opublikowano na admonkey.pl

Świat marketingu to przestrzeń, w której sukces odniosą tylko najlepsi, najwytrwalsi – ci, którzy oferują najwięcej contentu w contencie. Jednym ze sposobów na osiągnięcie marketingowych wyżyn jest prowadzenie firmowego bloga. Nie jest to jednak tak proste, jak się wydaje – znaczenie mają tutaj najdrobniejsze szczegóły, łącznie z regularnym publikowaniem nowych treści, odpowiedziami na reakcje czytelników czy… efektywnym zorganizowaniem sobie pracy. W artykule znajdziecie 10 zasad, których przestrzeganie tchnie w Waszego bloga nowe życie.

phpThumb_generated_thumbnailjpgKorzyści z art brandinguodnalezione na brief.pl

Sztuka i reklama – dwa obszary, które na pozór niewiele ze sobą łączy. Na pozór. W praktyce sztuka jest jednak niezbędnym elementem pozwalającym na współtworzenie wizerunku marki, czego dowodami są sukcesy, jakie osiągnęli BMW, Prada, Dutsche Bank, a na rodzimym rynku Hestia czy PKN Orlen. Art-brandingowe działania wymienionych marek zostały szerzej omówione w prezentowanym tekście.

phpThumb_generated_thumbnailjpgE-mail marketing ?w e-commerce (infografika)artykuł ze strony brief.pl

Jaką rolę e-mail marketing spełnia w e-commerce? Informacje na ten temat znajdziemy w infografice, odzwierciedlającej dane zebrane na całym świecie przez optivo. Zawiera ona też opinie badanych dotyczącego tego, jakie newslettery są dla nich naprawdę interesujące. Korzystasz z e-mail marketingu? Ta infografika jest dla Ciebie!

59266_-c-marco2811---fotoliaJak skonstruować newsletter, który nie trafi do spamu? – znaleziono na interaktywnie.com

I jeszcze o e-mail marketingu. Co robić, a czego się wystrzegać, by tworzony w pocie czoła newsletter nie trafił u odbiorcy do kosza? Ponieważ narzędzie to ma się znakomicie, warto korzystać z dobrych wskazówek. Oprócz powyższego artykułu warto zauważyć proces ewolucji, jakiej podlega od początku istnienia ta forma komunikacji. Krótko o tym przeczytacie tutaj.

Untitled-design-492x472Stan marketingu B2B: marketing automation to nie wszystkoopublikowano na brief.pl

Raport podzielono na dwie części. Jedna z nich poświęcona jest content marketingowi, a druga tzw. generowaniu leadów. Pierwszy z nich jest już popularnie wykorzystywany przez wiele firm, jednak jak wygląda w praktyce? Jeśli chodzi z kolei o generowanie leadów – jedni to robią, inni nie, a jeszcze inni… cóż, sami nie wiedzą. Przeczytajcie raport o stanie rodzimego marketingu B2B i sami wyciągnijcie wnioski.

560x315-4-typy4 typy kampanii SEO – znalezione na sprawny marketing.pl

Kampanie SEO mają różne twarze, tak samo, jak rożne są planowane do osiągnięcia cele. W artykule opisane zostały 4 z nich, uznane przez Autora za najczęściej spotykane w przypadku pozycjonowania w Google. Znajdziemy tutaj krótki ich opis wraz ze wskazaniem na kluczowe elementy – nie można przecież zapomnieć, że kampanie SEO zawsze powinny być uszyte na miarę indywidualnych przypadków.

59183_trueffelpix---fotoliaInteligentny Google, niemrawy Microsoft i koniec SEO, jakie znamy – opublikowano na interaktywnie.com

Czy na rynku przeglądarek ktoś może jeszcze zagrozić potentatowi z G na początku nazwy? Niewiele na to wskazuje, ale wiatr zmian powiewa od Zachodu – warto zwrócić uwagę na to, co dzieje się z rynkiem mobile w USA. Także i my – Polacy – mamy swoją specyfikę. Tak już mamy, że blokujemy reklamy 🙂 Co sprawia, że chętniej korzystamy z narzędzi, które gwarantują nam brak reklam w pakiecie. Przynajmniej na razie. I jeszcze coś – korzystasz z Binga = jesteś koneserem!

59223_-c-boygostockphoto---fotoliaMężczyźni wydają w internecie blisko 60% więcej niż kobiety – opublikowano na interaktywnie.com

Kto po wejściu do internetu rusza na zakupy? Tym razem panowie przodem. Wydają więcej, kupują częściej, a już starsi panowie… sprawiają wrażenie, że dla nich nie liczą się pieniądze. Ale tylko i wyłącznie wtedy, kiedy spełnione są określone warunki bezpiecznej i natychmiastowej transakcji. Artykuł nie obfituje w dużą ilość treści, ale podane w nim dane powinny dać do myślenia nie tylko osobom odpowiedzialnym za wzrost sprzedaży.

30010Polski konsument ewoluuje. Jeśli go zrozumiesz, zwiększysz sprzedaż – odnalezione na marketing-news.pl

Ewoluują nie tylko newslettery, ale także i ludzie 🙂 a konkretnie zmianie ulegają ich zachowania w czasie kupowania. Mówi o tym przygotowany przez agencję Open Research raport „Shopper`s Perspective 2016”, z którego dowiemy się między innymi o tym, kiedy działa na klienta reklama, które miejsca odwiedza jako konsument, ile CZASU przeznacza na zakupy i czy wizja niskich cen nieodwołalnie przesłania dbałość o jakość kupowanego produktu. Zapoznajcie się z fragmentem raportu i jego podsumowaniem.

mobile_gsm-693x255Chwila dla Twojej marki w nie swoim smartfonie – znalezione na marketerplus.pl

Czym jest czas? Pytał (nieretorycznie) Tomasz Mann. I ciekawe, co napisałby w odpowiedzi w 2016 roku, kiedy wykształciło się przywiązanie do smartfona z jego specyfiką mikrochwil (micromoments) spędzanych sam na sam z nim. Bardzo sam na sam (dlatego ważną cechą jest wodoodporność urządzenia). Korzystanie z filtrów (Be there, be useful, be quick) jawi się jako źródło inspiracji w poszukiwaniu nowych dróg dotarcia do klienta oferty mobile.

145709637962783400_Content Marketing i SEO dla dużych firm – case study! – opublikowane na whitepress.pl

Nic o nas bez nas – Łukasz Trześniewski opisuje i wyjaśnia zawiłe meandry naszej pracy. Na załączonych ilustracjach widoczne są wzrosty notowań, ale też spadki (nieliczne). Case study z konkretnymi danymi nie zdarza się tak często, żeby nie wspomnieć o tym artykule. Aha – to nie my pisaliśmy komentarze pod tekstem 🙂

DSCF6352blog„TXT ME”: książka, której żywot nie kończy się w chwili jej przeczytania – publikacja na blogu mediafeed.pl

Zbliżając się do końca, warto poruszyć temat książki, o której wspomina Adam Przeździęk. Choć Autor wpisu sam jej jeszcze nie przeczytał, to jednak zdołał nas zainteresować. TXT.ME autorstwa znanej persony w świecie marketingu, jaką jest B. Bonin Bough, to pozycja traktująca o urządzeniach mobilnych i ich wpływie na nasze życie. I co w tym niezwykłego, zapytacie? Dowiecie się z artykułu. Przy okazji, czy już obił Wam się o uszy najnowszy trend w postaci powrotu do analogowości?

29959„TrendBook 2016” Natalii Hatalskiej. Temat przewodni: człowiek – marketing-news.pl

Nie zapominajmy też o Natalii Hatalskiej, czyli Autorce nowego TrendBooka! Najnowszy raport poświęcony jest człowiekowi i temu, jak zapatruje się na nowe technologie. Sprawdźcie, jakie trendy zostały w nim opisane i jakie wnioski płyną z przeprowadzonego badania. Do następnego razu!

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close