Szkolenia z content marketingu

Na Zachodzie od ponad dekady, w Polsce od paru lat – pojęcie „content marketing” stało się przedmiotem długich dyskusji i opracowań naukowych. Przy tej okazji wokół content marketingu narosło bardzo dużo mitów, na czele ze stwierdzeniami takimi jak „content marketing nie sprzedaje”, „content marketing to tylko blog firmowy” oraz „trudno ocenić, czy działania content marketingowe są skuteczne”.

My wiemy, że to nieprawda – działanie według przemyślanej strategii content marketingowej to klucz do skutecznej komunikacji.

Od niemal 10 lat zbieramy doświadczenia w pracy z najbardziej wymagającymi klientami, szkoląc się jednocześnie na wydarzeniach branżowych oraz organizując warsztaty wewnątrz zespołu. Z chęcią przekonamy niezdecydowanych oraz nauczymy content marketingu tych, którzy chcą się go nauczyć – ponieważ sami zrobiliśmy już wiele, by CM poznać na wylot i cały czas trzymamy rękę na pulsie.

Zebraną przez lata wiedzę możemy przekazać Tobie i Twojemu zespołowi.

W ramach warsztatu dowiesz się:

– czym jest content marketing

– jak go wykorzystać w Twojej firmie

– czym jest SEO

– dlaczego content marketing najskuteczniejszy jest w synergii z działaniami SEO

– czym jest dystrybucja contentu

– jak i gdzie dystrybuować content

– jak określać grupy docelowe

– jak dobierać narzędzia do poszczególnych grup docelowych

– jak pisać, aby zadowolony był zarówno czytelnik, jak i robot Google

– jak zbudować podstawową strategię content marketingową

 

Jeśli w tym momencie zadajesz sobie pytanie „czy jest mi potrzebna strategia content marketingowa?”, to w odpowiedzi na to pytanie pomogą Ci następujące statystyki:

 

1/3 firm w Polsce wciąż działa bez sprecyzowanej strategii content marketingowej*

58% marketerów, którzy wdrożyli strategię content marketingową jest zadowolonych z osiąganych efektów**

Co to oznacza? Rynek dojrzewa, ale to wciąż dobry czas, żeby dzięki budowie strategii content marketingowej (czego nauczysz się na szkoleniu) zyskać przewagę konkurencyjną! Pamiętaj, że content marketing już dawno przestał być ciekawostką, którą warto przetestować, a stał się ważnym ogniwem komunikacyjnym. Na działania contentowe od wielu lat rokrocznie zwiększa się budżety.

Kto poprowadzi warsztat w Twojej firmie?

W naszym portfolio znajdują się klienci różnej wielkości – od małych, kilkuosobowych firm, po korporacje mające oddziały na całym świecie. Dzięki temu, opierając się na własnych doświadczeniach, jesteśmy w stanie dopasować materiały warsztatowe oraz szkoleniowca specjalnie do potrzeb Twojej organizacji. W naszej firmie nie ma teoretyków – każdy z nas ma doświadczenie w praktycznej, codziennej pracy z klientem.

Gdzie odbędzie się warsztat?

Każdorazowo jest to kwestia do indywidualnego ustalenia. Uważamy jednak, że najbardziej komfortowo uczestnicy warsztatów czują się u siebie na miejscu (choć niekiedy dobrze robi im również zmiana otoczenia i oderwanie się od codziennych obowiązków). Dlatego z radością dojedziemy, by warsztat przeprowadzić w Twojej siedzibie lub innym, wskazanym miejscu.

* raport IAB Polska o stanie polskiego content marketingu 2016
** raport White Press

 

Zapisz się na szkolenie dziś, a otrzymasz rabat 10%

13 + 13 =

Dla zapewnienia Ci wygody użytkowania strony wykorzystujemy pliki cookies. Ich ustawienia możesz zmienić w swojej przeglądarce. Więcej informacji: polityka cookies

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close