TOP 10 – najchętniej czytane artykuły z naszego bloga

11.01.2017

Na naszym firmowym blogu, rok 2016 zamknęliśmy małym podsumowaniem. Opublikowaliśmy ponad 40 wpisów (głównie o content marketingu i SEO), a w grudniu zdobyliśmy aż 5 nagród w konkursie Pióra Roku.

Planujemy i zastanawiamy się, co nam przyniesie kolejny rok. Tymczasem przedstawiamy listę 10 artykułów, które w 2016 cieszyły się największą popularnością wśród czytelników. Na pewno znajdziesz tu temat, który Cię zainteresuje 🙂

Content marketing - top10 artykułów

10. Jak mierzyć skuteczność działań content marketingowych
Druga część poradnika sprawnego content managera. Dowiesz się z niego, co powinieneś mierzyć, jak dobierać KPI pod kątem celów kampanii i które narzędzia są przydatne podczas monitorowania efektywności działań content marketingowych.

9. Złoty Pociąg do biedaszybów – trochę o marketingu miejsc z Wałbrzychem w tle
Tu przeczytasz czym jest marketing miejsc. Zobaczysz przegląd ciekawych kampanii i nietrafionych pomysłów. A jak Wałbrzych wykorzystał Złoty Pociąg w promocji miasta i regionu?

8. Mniej trudne sprawy, czyli CM w służbie NGO – cz. II przykłady
Najlepsze przykłady na to, jak organizacje pozarządowe mogą zgrabnie wykorzystywać działania content marketingowe. Jednym słowem – EMOCJE.

7. Real time Penguin – małe podsumowanie
Nasz SEO Manager, Łukasz Trześniewski, napisał o algorytmie Google – Real time Penguin. Co warto o nim wiedzieć i czy każdy może spać spokojnie? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania.

6. Quiz w służbie content marketingu
Zastanawiałeś się kiedyś, który Smerf najlepiej odpowiada Twojej osobowości? Nie, nie namawiamy Cię do zrobienia kolejnego psychotestu 🙂 Ale zobacz, jak sprytnie quizy wykorzystywane są w działaniach content marketingowych.

Artykuł nagrodzony Brązowym Piórem w konkursie Pióra Roku, organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska.

5. Trudne sprawy, czyli jak CM może czynić dobro w służbie NGO
Do promocji organizacji trzeciego sektora nie wystarczy pomysł, wsparcie samorządów, zespół pracowitych wolontariuszy i dobre chęci. Trzeba być widocznym i wiedzieć, jak i do kogo kierować swoją działalność. O tym przeczytasz w artykule, który zdobył Złote Pióro w kategorii publikacji edukujących o content marketingu.

4. Estymacja wyników kampanii content marketingowej? Pokazujemy, jak to zrobić!
To, czego powinno się wymagać od profesjonalnej agencji content marketingowej – umiejętności przygotowania analiz działań nie tylko po zakończeniu kampanii, ale również szacowania przyszłych wyników. Niestety w Polsce wiedza na ten temat jest nikła i wielu marketerów przyznaje się, że dokonywani analiz nie jest ich mocną stroną. Jeśli należysz do tej grupy, przeczytaj, jak estymować wyniki kampanii content marketingowych, jakich wskaźników przy tym używać i które narzędzia wesprą Cię w tym zadaniu.
To kolejny artykuł edukujący o CM, który zasłużył na Pióro Roku.

A teraz pierwsza trójka 🙂

3. Blog modowy czy skuteczny personal branding – jak z popularności korzysta Maffashion?
Tej blogerki modowej zapewne nie trzeba Ci przedstawiać. Ale możesz przeczytać też o tym, jak wykorzystuje ona popularność swojego bloga do współpracy ze znanymi markami.

2. Kto jest królem contentu i dlaczego LEGO, kolego?
Kolejne Pióro – tym razem srebrne. Pokazujemy najciekawsze content marketingowe kampanie producenta tych najpopularniejszych klocków. Ten artykuł to również podróż sentymentalna do czasów dzieciństwa 🙂

1. 7 kroków do dobrego long-formu
I nasz number one – poradnik tworzenia long-formu, który zainteresuje tematem, i do którego Twoi czytelnicy będą chętnie zaglądać. Spraw, że przeczytają go do ostatniej kropki! Do dzieła!

Dodaj komentarz

avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies