TREŚCI WIZUALNE – niezbędny element każdej strategii content marketingowej

15.04.2014

Nie przystoi, aby projektant wygłaszał hasła odmienne! Więc i ja dziś o wyższości treści wizualnych nad tekstowymi w formie infografiki.
Bo nie tylko AMERYKAŃSCY NAUKOWCY wiedzą, że nie chce nam się czytać, że wolimy obrazki, że najlepiej ruchome, że czas koncentracji konsekwentnie się skraca, że… WYGLĄD MA ZNACZENIE!visual_content2

 

3
Dodaj komentarz

avatar
2 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
Monika BagińskaWikiPiotr Recent comment authors
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Piotr
Gość
Piotr

Nie tylko infografiki, ale również dodatki w stylu pdf czy też prezentacji są idealnym materiałem na ciekawe akcje content marketingu.

Wiki
Gość
Wiki

Nie bez powodu taką popularność zyskuje dzisiaj Instagram, ponieważ obecnie częściej i chętniej analizujemy obraz. Jest łatwiej przyswajalny, ale trochę mi to przypomina powrót do ery obrazkowej 🙂

CONTENT SOLUTIONS

Sp. z o.o. sp. k.

WROCŁAW

kontakt@contentsolutions.pl

+48 730 302 301

ADRES:

ul. Pieszycka 5a

50-537 Wrocław

Porozmawiajmy

o rozwiązaniach dopasowanych do Twoich potrzeb


Informacja ogólna

Ta strona korzysta z plików cookie, abyśmy mogli zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o plikach cookies są przechowywane w przeglądarce użytkownika i służą do wykonywania funkcji, takich jak komunikacja marketingowa i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla niego najbardziej interesujące i użyteczne. Nigdy nie otrzymujemy i nie przechowujemy danych osobowych takich jak imię, nazwisko, dokładny adres osób fizycznych, nie mamy również dostępu do numerów IP –  wszystkie informacje są anonimowe.

Możesz dostosować wszystkie ustawienia plików cookies dla używanych przez nas narzędzi, korzystając z poniższych ustawień.

Hotjar

Hotjar to narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Dzięki niemu wiemy, które informacje najbardziej interesują odwiedzających naszą stronę i możemy lepiej przystosować ją do ich potrzeb. W tym celu NIE są pobierane żadne prywatne informacje – użytkownik poruszający się po stronie jest zupełnie anonimowy.

Google Analytics

Google Analytics to kolejne narzędzie służące do analityki ruchu w witrynie. Wykorzystywany jest na portalach internetowych, witrynach firmowych, a nawet blogach.  Google Analytics NIE gromadzi danych osobowych. Nam pozwala dowiedzieć się przede wszystkim, co na naszej stronie interesuje naszych klientów, jak do nas trafiają i jak dużo osób nas odwiedza.

Zmień ustawienia cookies